بهترین زمان مصرف دمنوش مصفی خون
  • قالب وبلاگ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس pereparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





بهترین زمان مصرف دمنوش مصفی خون

استفاده از دمنوش‌‌‎های گیاهی و طبیعی در بین مردم بسیار پرطرفدار و محبوب است به طوری که در چند سال اخیر تعداد سفارش و خرید این محصولات رشد صعودی و چشمگیری را داشته است.

دمنوش مصفی خون دکتر بیز شاهتره در فروشگاه آقای بیز دارای خاصیت تصفیه کنندگی خون، محافظت و پاکسازی از کبد و… است که برای تمامی افراد در رده‌سنی مختلف قابل استفاده و کاربردی است.

از مزایا استفاده از این دمنوش می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود کبد چرب، پاکسازی خون و… اشاره کرد. از این محصول در استفاده شخصی و خانگی، کافی‌شاپ‌ها و… بسیار استفاده می‌شود.

خرید دمنوش مصفی خون شاهتره دکتر بیز

در ادامه با ما همراه باشید و از مشخصات دمنوش مصفی خون بیز، عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن، شیوه استفاده و سایر مشخصات این محصول مطلع شوید.
دمنوش مصفی خون چیست؟

دمنوش مصفی خون دکتر بیز یک دمنوش کاملاً طبیعی و ترکیب شده از تمامی گیاهانی که برای درمان کبد چرب موثر اند است. این دمنوش زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصان و کارشناسان علوم تغذیه ای و طب سنتی توسط شرکت دکتر بیز طراحی شده است. این دمنوش مصفی خون همانگونه که از اسمش هم پیداست در پاکسازی خون و بدن و همچنین سلامت کبد نقش دارد. شاید بخواهید بدانید که اصلا مصفی یعنی چه؟ یا مصفی خون چه کاری در بدن انجام می دهد؟ مصفی به معنی پاک شده، بی غش شده و تصفیه شده است. وظیفه دمنوش تصفیه خون در بدن نیز پاکسازی پوست صورت از جوش و آکنه ، تصفیه و رفع غلظت خون و همچنین پاکسازی کبد است. در ادامه بیشتر با ترکیبات، خواص و مضرات و همچنین نحوه خرید این محصول آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.
قیمت دمنوش مصفی خون بیز
موارد مصرف دمنوش مصفی خون :

    درمان کبد چرب
    سم زدایی و پاکسازی کبد
    تصفیه خون
    کنترل فشار خون
    کنترل چربی خون
    بهبود عملکرد قلب
    بهبود جوش های ناشی از کبد
    رفع تلخی دهان
    کاهش کلسترول بد خون

ترکیبات دمنوش درمان کبد چرب و مصفی خون چیست ؟

دمنوش مصفی خون ( تصفیه خون ) یا همان دمنوش تخصصی کبد چرب متشکل است از :

    کاسنی
    شاه تره
    گزنه
    قاصدک
    علف لیمو
    به لیمو
    چای سبز
    گل همیشه بهار
    پر سیاووش و خار مریم
    بعلاوه برگ مود و شیرین بیان تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود .

مصفی خون دکتر بیز
طریقه مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز

          دمنوش مصفی خون دکتر بیز به شکل ساشه‌ای و حاوی 120 عدد تی‌بگ می‌باشد. محتویات این دمنوش کاملاً گیاهی و بیشتر آن از گیاه شاهتره تشکیل شده است. این محصول ارزشمند برای یک دورۀ 50 روزه طراحی شده است. به این صورت که بهتر است روزانه 2 عدد تی‌بگ مورد استفاده قرار بگیرد. برای بیشترین میزان اثرگذاری، بهترین زمان مصرف دمنوش مصفی خون هنگامی است که معده خالی باشد. یعنی نیم تا یک ساعت قبل و بعد از استفاده از دمنوش، هیچ‌گونه مواد غذایی حتی مایعات هم میل نشود.

          بهترین روش مصرف نیز اینگونه است که 2 نوبت در روز و با فاصله بیشتر از 8 ساعت بین هر نوبت، تی‌بگ را از داخل ساشه درآورده و در کف یک لیوان درب‌دار با گنجایش 250 سی‌سی قرار دهید. سپس لیوان را با آب جوش طوری پُر کنید که به محتویات دمنوش به اصطلاح شوک وارد شود تا بتوانند مولفه‌های دارویی خود را به خوبی در آب آزاد نمایند.

          در این مرحله درب لیوان را قرار داده و بگذارید تا محتویات دمنوش مصفی خون به مدت 10 دقیقه به خوبی دم بکشد. سپس به طور کامل میل نمائید. مراحل بالا را به مدت 50 روز ادامه دهید. بهتر است برای دستیابی به بهترین نتیجه در طول دورۀ درمان وقفه ایجاد نشود. با این حال اگر در دورۀ درمان وقفه ایجاد شد، نگران نشوید و محتویات را تا آخرین عدد استفاده نمائید.

قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز در وبسایت آقای بیز
قیمت و عوامل تعیین کننده آن در محصولات جزو گزینه‌های قابل توجه در زمان خرید و تهیه محصولات غذایی است که بهتر است مورد توجه قرار گیرد.

دمنوش مصفی خون شاهتره ستین

برای خرید دمنوش دمنوش مصفی خون دکتر بیز می‌توانید از طریق وبسایت آقای بیز اقدام نمایید؛ وبسایت ما در زمینه فروش محصولات دکتر بیز یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که با ارائه محصولات باکیفیت و دارای صرفه اقتصادی عالی، توانسته است جایگاه مناسبی را در بین طرفدارن به خود اختصاص دهد.

از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این دمنوش گیاهی پرخاصیت، تعداد محصول سفارشی مشتریان و نوع ارسال آن است. قبل از ثبت و نهایی کردن سفارش خود از طریق این صفحه می‌توانید با تیم مشاوره فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره رایگان و راهنمایی‌های آنها استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امیر عباس